[ویدیو] اپل تلاش می‌کند تا آیپد پرو را کامپیوتر جلوه دهد
نوشته شده توسط : محمود مختاری

ظاهرا اپل خودش هم هنوز نمی‌داند تبلت قوی‌اش، در چه دسته از کامپیوترها جای می‌گیرند. سری تبلت‌های آیپد پرو، در حالی که دستگاه‌هایی مثلSurface شرکت مایکروسافت یا Yoga Tab شرکت لنوو را هدف گرفته‌اند، اما هنوز هم درست و درمان به مشتریان معرفی نشده‌اند. اپل می‌خواهد مخاطبان‌اش بدانند که آیپد پرو، چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند با صفحه‌ای بزرگتر است. این شرکت در همین راستا هم یک تبلیغ جدید برای آیپد پرو عرضه کرده است.

 

در حال حاضر، آیپدها هر قدر هم که قوی باشند، به درد انجام کارهای حرفه‌ای کامپیوتر نمی‌خورند.

 

در تبلیغ جدید آیپد پرو، که در حال حاضر در دو مدل ۱۲٫۹ اینچی و ۹٫۷ اینچی عرضه می شود، اپل حرفی از اجرای نرم‌افزارهای بزرگ کامپیوتری نمی‌زند. اپل به این موضوع اشاره می کند که کامپیوترها، باید کارهای مختلفی انجام دهند. در تبلیغ این شرکت برای آیپد پرو، اپل می‌گوید که می‌توانید روی یک کیبورد بنویسید یا اینکه کیبورد را به کنار بگذارید و با انگشتان یا قلم اپل شروع به کنار کنید.

با توجه به اینکه آیپد پرو همان سیستم عامل موبایل اپل یعنی iOS را در خودش دارد، این دستگاه نمی‌تواند نرم‌افزارهای حرفه‌ای کامپیوتر را اجرا کند. یعنی در حال حاضر، آیپدها هر قدر هم که قوی باشند، فقط به درد تماشای برنامه‌های Netflix، گشت و گذار در وب و بازی می‌خورند.

می‌توانید تبلیغ جدید آپید پرو را در ادامه ببینید.

 
 

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: مگ دیجیکالا





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: